Sunday, May 30, 2010

7th Anniversary.....


May 31st 2003 - May 31st 2010

From this moment, life has begun
From this moment, you are the one

Right beside you is where I belong, from this moment on
From this moment, I have been blessed

I live only, for your happiness,
And for your love, I'd give my last breath
From this moment on

I give my hand to you with all my heart,
Can't wait to live my life with you, can't wait to start
You and I will never be apart,
My dreams, came true, because, of you

From this moment as long as I live
I will love you, I promise you this
There is nothing, I wouldn't give
From this, moment, on

You're the reason I believe in love
And you're the answer to my prayers from up above
All we need is just the two of us
My dreams, came true, because, of you.

From, this, moment, as long as I live
I will love you, I promise you this
There is nothing, I wouldn't give
From this, moment

I will love you, (I will love you) as long as I live
From this moment on......

shania twain...


Monday, May 17, 2010

BUDAK BETUAH LAGI....



hensem bukan??? mcm tepung gomak ataupun aziz sattar yg nak test audition 'raja kapooorrr'... budak betuah ni pakai bedak masa peralihan masa.... dia ambik bedak kawan yg dibawa semata2 nak drift dlm kelasss... drift mcm mn? tapak kasut akan jadi licin bila ditabur atas lantai... disebabkan takdok keje sangat, maka muka yg menjadi bahan.... inilah budak2 thn 6 kelas yg aku paaaaalinggggg sayang.....

Sunday, May 16, 2010

SELAMAT HARI GURU 2010



TEMA HARI GURU 2010-GURU PEMBINA NEGARA BANGSA.

Pejam celik, pejam celik,dah 10 tahun aku jd cikgu... dari bujang sampai kahwin, dari sekolah di jajahan gua musang sampailah ke bandaraya kuala terengganu..dari duduk rumah sewa sampailah dah duduk rumah sendiri, dari anak sorang sampai anak tiga..
banyak kenangan dgn anak2 murid yg tidak terdapat di mana2.... cita2 sejak kecik nk jd cikgu...
main pondok2 pun bertemakan cikgu2...alhamdulillah, dgn izin Allah, tercapai cita-cita....

kepada semua rakan guru, SELAMAT HARI GURU.... jadilah guru yg dihormati..

SELAMAT HARI GURU 2010- cards

antara kad-kad ucapan yg cikgu2 dapat...ucapan yang ikhlas dari murid2 tahap 1, tahun 1,2 dan 3...aku cuma sempat ambik gambar yg ni jer...


untuk teacher fauziah...."Jangan kuat marah, mesti bersabar..."...nak tergolek cikgu2 bila k.ji baca kad ni dlm bilik guru.... U/P; kad ni dibuat masa Pend. Seni...


see.... ada 3 hearts n siap tulis kat belakang...dah tamat... huhu...
cikgu2 sekolah menengah takkan jumpa punya...


yang ni pulak, untuk ustaz khairul mutmin...lagi huhuhu...

Saturday, May 8, 2010

Perkhemahan Unit Beruniform


persembahan daripada murid-murid PKBP yang sungguh menyentuh hati...



kembara malam...







gambar-gambar dan berita dari blog sekolah:
skph
6-8 Mei 2010 - Perkhemahan Unit Beruniform telah diadakan di padang sekolah bermula pada Khamis dan berakhir pada hari Sabtu. Perkhemahan ini diwakili oleh unit Kadet Remaja Sekolah,Pandu Puteri, Pengakap, Persatuan Bulan Sabit Merah, Puteri Islam dan pelajar Pendidikan Khas.

Pelbagai pertandingan diadakan seperti pertandingan memasak, berkawad, ikatan, mengikat anduh, dan khemah paling bersih dan kemas. Aktiviti-aktiviti seperti kembara malam, berjalan mengelilingi kampung, dan malam kebudayaan membuatkan pelajar berasa seronok mengikuti perkhemahan yang disertai.





SELAMAT HARI IBU.....


hadiah istimewa dari anak sulung... balik sj dr tadika, terus meluru peluk mama n berikan bunga tisu ini... cikgu yg buat, dia tolong colour jer... thank u anak...



selamat hari ibu untuk diri sendiri, untuk semua wanita yg bakal bergelar ibu, yg dah jadi ibu seluruh dunia...
dan teristimewa untuk ibu tersayang, tiada galang gantinya di dunia ini....
Wan Zaharah bt Wan Yaakub
jasamu tiada ternilai...kasih sayangmu tiada sempadan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails